    From: ";-))" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank Aquarius
    Date: Sun, 8 Nov 2009 03:52:05 -0800 (PST)

    wiadomościnews:4af684b9$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > bo mB ma duzo gorszy portfel kredytowy i moze upasc.
    > Na moja uwage, ze przeciez to sa tylko oddzialy BRE i nie moga
    > upasc oddzielnie pani sie zarzkala, ze jednak Multi to osobny podmiot.
    > Poniewaz wiedzialem, ze sie myli to nie dalem sie przekonac, nawet
    > pokazalem pierwsze zdanei z umowy ktora wlasnie pani podpisala
    > w imieniu BRE:).
    > Pani prosila kolezanki o pomoc, w tym m.in. z AQ. Wszystkie
    > twierdzily, ze Multi to osbny bank i sa sa osbne gwarnacje
    > BFG. Albo chcialy mnie 'oszukac'
    > albo nie widzialy jaki bank reprezentuja. W obydwu

    Na tego typu idiotów w placówkach jest jedno wyjście - zadzwoń na
    MultiLinię i złóż reklamację na niekompetencję obsługi. Co innego, gdy
    pracownik się pomyli, ale do błędu się przyzna i będzie starał się go
    naprawić, bo przecież każdy błędy popełnia, a co innego, gdy trwa w
    błędzie i okłamuje klienta. Grupa BRE posiada gwarancje BFG, ale jeśli
    ma się konto w mB i MB to jest jedna ochrona - czyli do 50 tys. EUR
    dla depozytów łącznie zgromadzonych w mB i MB.