  • Data: 2008-10-06 19:52:14
    Temat: Re: [Multibank]Debetowa VISA Aquarius
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał(a):
    > Miales domyslnie aktywna mozliwosc transakcji w Internecie
    > na karcie debetowej z Multi?

    Nie. Natomiast mialem podobno ustanowione jakies limity na transakcje
    online (co jest bezesensu). O zgrozo, pomimo wyzerowania (telefonicznie)
    tego na zero nadal nie udalo mi sie zmienic limitow bezgotowkowych do
    zera. Przy pomocy konsultanta udalo sie zredukowac limit dzienny do 50
    PLN (miesieczny tez do 50 PLN) ale w zaden sposob nie da sie ograniczyc
    ilosci transakcji. Nie moze tego zrobic nawet konsultant. Dlatego tez,
    wbrew temu co mi sugerowali niektorzy, potrafie czytac i potrafie
    rozroznic limity dzienne od miesiecznych. Po prostu w moim przypadku NIE
    DA sie tego pozmniejszac. W kazdym razie nie moge tego zrobic ani ja,
    ani pracownik banku.

    --
    Mithos