eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
  • Data: 2004-01-12 08:52:13
    Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: Internet User <u...@i...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Beniowa napisał:

    > Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
    > z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
    > zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.

    Dokladnie tak samo jest w innych placowkach. Bardzo rzadko odwiedzam
    bank, tylko jesli musze. A jak juz odwiedzam to zazwyczaj mam malo
    czasu. Niestety, od kilku miesiecy czas wizyty w oddziale Multibanku
    dramatycznie sie wydluzyl. Wzrosla tez niekompetencja.

    Poradzilem sobie z tym! Zmienilem konto na Aquariusa i teraz wszystko
    zalatwiam od reki. Nie zdazylo mi sie czekac w kolejce dluzej niz
    minute. A pracownik, ktory mnie osluguje byl zawsze kompetentny.

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1