  • Data: 2005-04-29 15:27:26
    Temat: Re: [Multibank] Kredyt na samochod
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeszcze raz: Może multibank w swoich procedurach nie przewidział takiego
    > przypadku jak Twój. Za to przewidziały to inne banki, to że pracownicy
    > _innych_ banków mówią, że się da, oznacza tylko tyle, ze w owych innych
    > bankach "się da" Podkreślam _w_tych_innych_bankkach. NIekoniecznei w
    > multi, który nie musi mieć takiej oferty.

    Ja to dokladnie rozumiem. Tyle ze z dotychcasowych rozmow z 4 pracownikami
    Multibanku nie usyskalem takiej informacji. Bo jestem w stanie zrozumiec, ze
    bank
    ma takie procedury albo zalecenia (albo brak procedur).
    I o wyjasnienie tej kwestii prosilem pracownikow Multi. Natomiast odpowiedzi
    sugerowaly raczej brak dostatecznej wiedzy lub doswiadczenia.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski