eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutneRe: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Date: Tue, 16 Sep 2003 10:00:29 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: r...@p...onet.pl@mars.wil.waw.pl
    Message-ID: <bk6fv4$1iu$1@news.onet.pl>
    References: <bk54s4$he0$1@foka1.acn.pl> <bk6da6$d66$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: mars.wil.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1063699236 1630 148.81.118.4 (16 Sep 2003 08:00:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2003 08:00:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259727
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:bk6da6$d66$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > z daleka od wszystkich wymyslow zwiazanych z BRE
    > ja taką zasadę mam od dawna ;-)

    Powoli podobnie robi się i w innych bankach, nawet w PKO BP.
    Pracownicy sa sprzedawcami i mają osiągać dobre wyniki np. w sprzedaży kart
    kredytowych. Stąd często wprowadzają klientów w błąd byle tylko sprzedać
    produkt.
    Ja do podobnych spotkań staram się wcześniej przygotować i mieć w głowie
    przypisy i dodatkowe pytania, na które żądam odpowiedzi na piśmie :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1