eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutneRe: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
  • Data: 2003-09-17 07:37:40
    Temat: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Od: "Danio" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:bk54s4$he0$1@foka1.acn.pl...

    > już mi się odechciało. Pal diabli te kilkadziesiąt złotych; jak za cenną
    > nauczkę to wcale rozsądna cena. Więcej mnie w balona nie zrobią, bo będę
    > omijał szerokim łukiem i każdemu radzę to samo.

    Po pierwsze: czytaj regulaminy. Niestety nie ma innej metody.
    Po rugie: nie rozmawiaj z papuga z Multilinii, a jesli cos tam uslyszysz to
    weryfikuj w najblizszym oddziale albo emailem. Ja nie mialem problemow z
    uzyskaniem emaila/telefonu do konkretnej pani konsultantki na Krolewskiej w
    Warszawie.
    Po trzecie: bank to ludzie, ktorzy ostatnio traktowani sa przez swoich
    szefow (a tym samym w identyczny sposob traktuja swoja prace) jak handlowcy
    majacy do wykonania okreslona sprzedaz. Karta kredytowa czy kredyt to taki
    sam produkt jak kazdy inny, o czym od jakiegos czasu mozna sie przekonac
    sluchajac wypowiedzi bankowcow. Kiedys pojecie "produkt" u nich nie
    wystepowalo. Jesli wiec "produkt" i "sprzedaz", to znaczy ze nie roznia sie
    oni zbytnio od sprzedawcow np. uzywanych samochodow. I tak trzeba do tego
    podchodzic.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1