  • Data: 2002-06-19 09:43:25
    Temat: Re: Multibank OK!
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:aemfd4$sjg$1@ns.ppcor.org.pl...
    > ja tylko powiem, że po przedstawieniu historii czekałem na przyznanie
    > kredytu odnawialnego (który ty [błędnie] nazywasz debetem) 4 tygodnie i 1
    > dzień, a nie najwyżej 2 tyg. jak zapewniano mnie w oddziale w bydgoszczy.
    > mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej...

    Ja miałem szczęście. Wniosek o przyznanie kredytu odnawialnego złożyłem w
    internecie. Po 2 dniach zadzwoniła do mnie pani z informacją, że kredyt
    został mi przyznany i w związku z tym mogę sobie wybrać sposób w jaki chce
    podpisać umowę. Wybrałem CUF2 w Poznaniu i po kolejnych 2 dniach (czas na
    przesłanie dokumentów) podpisałem umowę. Po tygodniu pocztą przyszła VC.

    Jestem studentem, mam multikonto jestem, tyle tylko, że jednocześnie
    prowadzę firmę i posiadam również MK BC. Wniosek o kredyt składałem równo 3
    miesiące od otwarcia rachunku w multi i nie przynosiłem historii z
    poprzedniego banku..

    Nati