  • Data: 2007-05-08 07:21:27
    Temat: Re: [Multibank] Oplata za karte ktorej nie ma
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.05.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > No bank to mi się przestał podobać po tym, jak wpłacając pieniądze do
    > wpłatomatu (w okienku biorą za to prowizję), otrzymałem error i czekałem
    > na nie ponad tydzień. A z tymi kk to tylko tak informacyjnie rzuciłem bo
    > mi niestety umknął ten drobny szczególik po czasie.
    > Acha i nadal będę powtarzał, że kk Multi są drogie i kompletnie
    > nieatrakcyjne no może poza "onlajnowością" - tu jest rewelacja.

    A jakieś argumenty? :) Bo IMHO są bardzo dobre:

    * doskonały podgląd online
    * natychmiastowa zmiana limitów transakcyjnych
    * względnie tani i prosty kredyt ratalny
    * darmowe wyciągi papierowe
    * darmowe ubezpieczenie tych pierwszych 150 EUR
    * autoryzacja podpisem
    * możliwość łatwej zmiany PIN lub jego nieustanowienia w ogóle
    * da się podnieść limit telefonicznie bez noszenia papierów (no, chyba,
    właśnie jestem w trakcie, ale wszystko jest na dobrej drodze, chociaż w
    BRE to nigdy nic nie wiadomo... ;)

    Kosztuje tyle samo co inne, no może jest u góry stawki, ale w ciągu roku chyba
    dłużej trwają promocje gdzie wydają za darmo, niż ten okres bez promocji. Progi do
    zwolnienia z opłat w kolejnych latach ma również standardowe, więc nie jest pod tym
    względem ani lepsza, ani gorsza.

    Z wad to potrafię wymienić tylko brak sensownie zrobionych przelewów z
    rachunku karty i wycierające się srebrne literki.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/