-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Flying Sourcer <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Multibank - Poszukiwany Najlepszy z DORADCÓW na Królewskiej –
PAN MICHAŁ !
Date: Mon, 05 Sep 2005 12:19:44 +0200
Organization: Stowarzyszenie Nałogowych Czytaczy Grup Dyskusyjnych
Lines: 25
Message-ID: <2...@4...com>
References: <1...@n...onet.pl>
Reply-To: p...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: zp242.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1125916219 18643 80.53.147.242 (5 Sep 2005 10:30:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Sep 2005 10:30:19 +0000 (UTC)
X-User: grafx
X-Newsreader: Forte Agent 3.0/32.763
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:362570
[ ukryj nagłówki ]On 4 Sep 2005 18:24:21 +0200, "bialy" <w...@p...onet.pl>
wrote:
>Może ktoś coś wie ????, bo na Królewskiej dowiedziałem się tylko, że się
>zwolnił i odszedł do innego banku – gdzie się przeniósł Pan Michał –
>DORADCA z Królewskiej? Odkąd pamiętam, zawsze był pomocny w każdej sprawie,
>siedział w kasie i doradzał w boksach, a przede wszystkim był ostatnim
>kompetentnym bankowcem, który nie odpychał klienta, jak to jest w zwyczaju
>- na Muuuuulinię. Szczerze, Facet stanowił FENOMEN placówki na Królewskiej,
>był zawsze dla nas i działał za troje, no i miał to niesamowite, oryginalne
>poczucie humoru daleko odbiegające od przeciętnych, skwaszonych urzędasów
>bankowych. Zamieniał kolejkę zniecierpliwionych interesantów w grono
>zadowolonych ludzi. To podejście i sposób bycia zjednało i przyciągnęło
>również mnie i moją żonę ;). Panie Michale! Jeszcze raz dziękuję, za pomoc
>w dotrzymania terminu uruchomienia transzy kredytu i interwencję podczas
>nieludzkiego oczekiwania wydania opinii i dziesiątki transakcji ;).
>Panie Michale ! Nie pożegnał się Pan z nami. Bardzo prosimy o informacje,
>gdzie Pan odszedł, bo ja i nie tylko, chcielibyśmy być nadal Pana
>klientami.
O qrcze, ale fajne :-) Muszę powiedzieć, że też tam lubię załatwiać
wszelkie sprawy, które wymagają osobistego kontaktu z bankiem.
--
Pozdrawia,
P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże