    From: "Beniowa" <p...@o...in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank ?] Proba przechwycenia danych osobowych ?
    Date: Fri, 4 Jan 2008 13:54:39 +0100

    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fll3vm$fnj$1@inews.gazeta.pl...
    > A tak na marginesie: zdaje się, że blokując dostęp telefoniczny w mBanku
    > nie odetniesz się od tego typu telefonów, tylko uniemożliwisz sobie np.
    > sprawdzenie salda przez telefon.

    Bynajmniej nie chodzilo mi o odciecie sie od tego typu telefonow.
    Przechwytujac dane osobowe klienta banku takiego jak m*banki mozna stworzyc
    sobie mozliwosc dostepu do ich srodkow na koncie poprzez telefon, ktory jest
    najmniej bezpiecznym kanalem. Ja wiem, ze Pani zadalaby pewnie nie wiecej
    niz 3 pytania (z ok. 10 mozliwych), ze trzebaby jeszcze przechwycic telekod
    itp. niemniej jednak wyciek danych zmniejsza bezpieczenstwo zwlaszcza
    dostepu telefonicznego.

    Pozdrawiam, Grzegorz