eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet › Re: [Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet
  • Data: 2004-12-10 22:44:15
    Temat: Re: [Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-10 23:37, kiedy yayco napisał(a) co
    następuje:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-12-10 23:32, kiedy Solos napisał(a) co
    > następuje:

    > Moim zdaniem wybranie nie w pierwszym przypadku powinno uniemożliwiać
    > jakikolwiek wybór w drugim.

    Sprawdziłem to na wszelki wypadek. Jeśli w pierwszym przypadku
    wybierzesz "nie", to w drugim musisz wybrać "nie". Jeśli pozostawisz
    domyślne "tak", to system wyświetli komunikat o błędnym zaznaczeniu.
    IMHO trochę to bez sensu, bo wybór "nie" (w pierwszym wypadku) powinien
    automatycznie kończyć procedurę. A tak to trochę naokoło...

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*