eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Zmiana daty cyklu rozliczniowego karty kredytowej. › Re: [Multibank] Zmiana daty cyklu rozliczniowego karty kredytowej.
    From: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Zmiana daty cyklu rozliczniowego karty kredytowej.
    Date: Thu, 9 Jan 2003 15:20:44 +0000 (UTC)

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał(a):

    > Piszemy o ZMIANIE Maćku. Podczas wyrabiania karty kredytowej MultiBanku
    > można wybrać sobie dzień generowania wyciągu - i trzeba to zrobić świadomie.

    Date mozna rzeczywiscie wybrac swiadomie, ale potem nieuswiadomiony
    pracodawca (lub pracodawca nowy) moze zlosliwie zmienic nam date wyplacania
    pensji. Czego Multibank nie bierze pod uwage mimo, ze przecierz jego
    macierzysty BRE juz zwolnil tyle osob i na pewno zwolni wkrotce nowe. A z
    tego co wiem (prawie) wszyscy maja karty kredytowe Multibanku. Oj biedni nie
    wiedza co sobie uczynili blokujac mozliwosc zmiany daty ;-)

    Pozdrawiam,

    Marian