eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz. › Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
  • Data: 2008-06-04 09:14:09
    Temat: Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g25iql$nsa$2@news.onet.pl...

    > Twojego. Jak ukradną/sklonują ci kartę to nagle nie stracisz 100 tysięcy.

    Kurczę, znowu ktoś wie lepiej co dla mnie dobre, tzn. bank. I jak ten bank o
    mnie dba... :-) Uważam, że jeżeli istnieje jakiś logiczny argument żeby
    limity były tak niskie, to wiąże się on w jakiś sposób z bezpieczeństwem
    banku a nie klienta.

    > Nie wiem, mi to po prostu zupełnie nie przeszkadza. jak mam wybrać 500zł
    > się mocno zastanawiam, a co dopiero 10kzł.

    No ale zobacz, co by szkodziło, gdyby każdy sobie sam mógł zadecydować jaki
    w danej chwili ma dobowy limit wypłat. mBank ma do tego idealny mechanizm
    ustawiania limitów on-line. To ograniczenie do 5k wydaje mi się absurdalne.

    marekz