    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank]Zwrot opłaty za rachunek
    Date: Fri, 4 Jul 2008 13:34:31 +0200

    "Mariusz" g4kul8$b7g$...@n...onet.pl

    > No u mnie już za dwa miesiące pobrali pobrali i nie spieszą się z
    > oddawaniem - albo mają tak dużo reklamacji, albo mój przypadek jest zbyt
    > skomplikowany :-)

    Nudzisz. ;) Sto tysięcy klientów, zatrzymanie po 5 złotych (u mnie 3.50) od
    każdego i szefostwo ma te pół miliona na wakacje, a Ty tymczasem marudzisz
    o reklamacjach... Nie żałuj -- niech sobie pojadą na krechę, za której
    obsługę -- Ty zapłacisz. ;)

    Mają bank, mają firmę, to chyba powinieneś im płacić. :) Takie jest [tutaj] życie.

    -=-

    Kupiłem coś (dwie sztuki) na dokumenty zapłaciłem za to po 7.99 złotych
    za sztukę. W galeriowym markecie było coś podobnego po około 5.60 złotych
    za sztukę. Na moje stwierdzenie, że więcej w tym sklepie nie kupię, padło
    właśnie to tłumaczenie:

    -- Mamy sklep i powinniśmy z czegoś żyć. :)

    Czyli nie jakieś rynkowe zasady, ale socjalizm.

    -=-

    I proszę nie marudzić (teraz poważnie) że mogłem przed zakupem sprawdzić
    ceny w galerii, w której spodziewałem się takich okładek, bo ja nie
    domagam się zwrotu tych kilku złotych, a jedynie zauważam, że ten
    sklep w przyszłości będę omijał. :) Nie o te kilka złotych chodzi?
    Ależ o te. Niech konkurują uczciwie.

    -=-

    Co do Multi -- widocznie klienci uciekali do innych banków, więc trzeba było
    wprowadzić bezpłatne konta, a że z dnia na dzień zniesienie opłaty nie jest
    proste, więc wprowadzono ,,pożyczkę'', której warunki zwrotu nie są ustalone. :)

    -=-

    Mnie jednak martwi coś innego. Zabrane 3.50 pewnie zwrócą...

    Aż podskakuję, gdy przychodzi niezapoweidziany SMS z Multi...
    A w tym SMSie propozycje współpracy... Telefon leżał na monitorze,
    wibrator (żeby nie napisać onanizatro) włączony, telefon podskakuje,
    łomocze w ten monitor, a że jest cicho -- łomot zdaje się zwiastować
    coś straszliwego...

    -=-

    Szkoda, że Multi przykłada się do wysyłania tych SMSów
    a nie do ostrzegania przed pobieraniem prowizji za nic. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'