eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - czy tylko ten typ tak ma?Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.ch
    ello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <f2ag91$f9o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
    Date: Tue, 15 May 2007 00:45:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Message-ID: <6a8f5$4648e68a$540ad935$824@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 45
    NNTP-Posting-Host: 84.10.217.53 (84.10.217.53)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2007 00:45:30 +0200
    X-Trace: 6a8f54648e68af1af7c9000824
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:415129
    [ ukryj nagłówki ]

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message
    news:f2ag91$f9o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Przelew walutowy przychodzący tym razem nie miał informacji o kosztach
    > banku zagranicznego.
    >
    > Na moją prośbę, ażeby w takim razie odpytali bank zagraniczny i uzupełnili
    > informacje w szczegółach operacji odpowiedzieli, że nie są w stanie tego
    > zrobić w związku z tym nie uzupełnią tego w szczegółach operacji.
    >

    A co maja zrobic? Zatanczyc? Zaspiewac?

    > Czy rzeczywiście taka informacja jest nie do pozyskania? Czy po prostu
    > komuś nie chciało się dobrze wykonać swojej pracy?
    >

    A czemu mieliby to robic? IMHO nie lezy to w kompetencjach banku
    beneficjenta.

    > Oczywiście w takiej sytuacji reklamowałem kwotę przelewu tak więc zgaduję,
    > że jednak będą musieli coś w tym kierunku zrobić, żeby albo były wykazane
    > koszty banku zagranicznego albo żeby kwota zlecona i kwota przelewu była
    > taka sama.
    >

    A skad maja wiedziec jaka byla kwota zlecona? Odpisza, ze do nich wplynela
    taka kwota i taka przekawali. Nie widze nic oczywistego w zlozeniu
    reklamacji, normalne byloby gdyby reklamacja poszla do nadawcy, a ten
    skierowal pytanie do swojego banku.

    > Czy w innych bankach też są takie problemy z przelewami walutowymi
    > przychodzącymi?
    >
    > Już mi się trochę znudziło dopominanie się po każdym przelewie
    > przychodzącym, ażeby w szczegółach operacji pojawiła się prawdziwa
    > informacja ...
    >

    Skoro banki nie mowia prawdy, to proponuje zrezygnowac z ich uslug i
    skorzystac z mozliwosci nadania listu wartosciowego na poczcie.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1