-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "citi69" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
Date: Sun, 25 May 2003 21:40:55 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 68
Message-ID: <bar686$496$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <f...@4...com>
NNTP-Posting-Host: wb148.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1053891654 4390 80.50.147.148 (25 May 2003 19:40:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 May 2003 19:40:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242944
[ ukryj nagłówki ]O jejku, nie jestem sam. Po rezygnacj z usług PKOSA (w trakcie) także
otwożyłem konto w multi i chyba nie jest przypadkiem że, zarówno ja jak i
mój kolega mamy taką jjazdę. Generalnie nie mam wielkich uwag do systemu
(jak już działa) używam konta tylko w ograniczonym zakresie do nielicznych
transakcji ale poziom obsługi procedur i przygody które przeżyliśmy z
kolegoą sprawiły że, między sobą nazywamy ten bank "głupi bank".
Teraz już wiem, że nie jestem sam.
A.
Ps. Kartę kredytową dostałem ale odmówiono mi Classica :-).
Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
> ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
>
> Kiedyś składałem wniosek o KK w multibanku. Oczywiscie odrzucony, z
> niewyjaśnionych przyczyn. Ale oczywiście zdążyli mi założyc konto i
> podać user_id do tego konta. Pare dni po tym dowiedziałem się, że
> jednak karty nie dostanę. Od razu zadzwoniłem do multibanku z prośbą o
> natychmiastowe zamknięcie konta (mam świadków ;)). Oczywiście pan
> mu-linek przyjął moje zlecenie zamknięcia konta. Potem sprawdzałem
> jeszcze ze 2 razy w necie i widziałem po miesiącu, że konto nadal
> funkcjonuje ...
>
> Zapomniałem o sprawie, bo mało mnie to obchodziło co oni z tym kontem
> zrobią, a nie miałem czasu za bardzo z nimi gadac ... Jakie było moje
> zdziwienie gdy ostatnio znalazlem w skrzynce pocztowej jakies śmieszne
> reklamówki promocyjne multi, skierowane wyraźnie do klientów banku.
> Troche mnie to wnerwiło bo takowym klientem nie jestem i nie zamierzam
> być. Zadzwoniłem wiec na mu-linie i pytam o co im chodzi i dlaczego
> przesyłają mi spam skoro nie jestem ich klientem. Oczywiście pełna
> konsternacja, potem ściema że pewnie udostępniłem dane firmie (i tu
> nazwa). Oczywiście moja odpowiedź negatywna, bo nigdy nie udzielam
> zgody na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych (choć pewnie
> i tak jakieś tam durne firmy mają moje dane). Pani m-linka nie
> wiedziała co począć. No to jej wyjaśniam, że składałem wniosek i karte
> i zaznaczałem, że nie chce przetwarzania danych, a po za tym to
> składałem dyspozycję zamknięcia konta. Pani się troche rozbudziła i
> sprawdziła moje dane w systemie. Oczywiście nadal tam figuruje i
> dodatkowo miałem zaznaczoną opcję przetwarzania danych w celach
> marketingowych (na wniosku zaznaczałem ze nie chce !!!). Pani
> odznaczyła mi tę fajną opcję ;). Ale ja byłem uparty i mówie ze nie
> chce tego konta. Żeby je zlikwidować to muszę podac user_id i hasło
> telefoniczne (cyfry wybrane pewnie). Oczywiście już ich nie pamietam,
> bo konto likwidowałem (pierwszy raz) jakieś pol roku temu :)), tutaj
> znowu konsternacja mu-linki i propozycja, że oddzwonią do mnie, ustalą
> nowy user_id i hasło, a potem będe mógł zlecic zamknięcie konta ...
> LOL. Oczywiście oddzwaniają o losowej porze, niby w ciągu 15 minut,
> ale jak wcześniej to przerabiałem to zdarzało się ze następnego dnia
> ... Niestety nie bardzo miałem czas na takie zabawy, i konto wisi u
> nich nadal ... ciekawe jaką promocję będą mieli następnym razem.
>
> Ogólnie to widać, że mają tam straszny bałagan i strach tam trzymać
> jakis kash. Chyba, że stosują taktykę im więcej klientów, tym fajniej
> można się chwalić w prasie i na stronie www. A że klient to martwa
> dusza to nic, utrzymanie konta nie kosztuje, a w statystykach pięknie
> wygląda ... bleah ....
>
> pzdr,
> Dentarg
>
> --
> Moje CV online - http://dentarg.it64.com
> UIN: 15071179 | GG: 504206
> Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...