  • Data: 2005-01-27 12:48:49
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w Inteligo i tak właśnie naliczane są
    > odsetki jak napisałam i jak napisał Wojtek. AFAIK Inteligo jest wyjątkiem.

    czyli odsetki są naliczane od salda księgowego, tak jak w każdym banku (co
    równiez napisał Wojtek). Jeśli blokada się nie rozlicza, nie ma korekty
    odsetek, jeśli operacja zaś jest księgowana, w przypadku jej zaksięgowania z
    datą waluty inną niż data księgowania jest korekta odsetek. Ja nie mam konta
    w inteligo ale żaden bank nie moze zaprzestac naliczania odsetek od kwot,
    które nie zostały zaksięgowane na rachunku. dla mnie eot