    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Date: Wed, 30 Oct 2002 09:55:20 +0100

    :-)
    a nawet :-))))
    mam podobne odczucia.
    Umowilem sie przez multilinie, mila pani powiedziala, ze o 16 na mnie
    czekaja.
    Przyszedlem punktualnie, poproszono mnie abym usiadl i poczekal.
    Czekam 5 minut, 10, 15. Przez przepierzenie slychac rozmowe i smiechy
    pracownika banku i 2 klientow (z tego co slychac to jego dobrzy znajomi).
    Drugie stanowisko puste. Czekam juz 25 minut mam dosc, ale ide do tego
    pana zza przegrody.
    - Ile mam czekac?
    - Tu mi zejdzie 20 minut i przed panem tez jest jedna para wiec razem ze
    40min
    - To jaki sens ma umawianie mnie na 16 skoro mam godzine czekac ?
    - jakie umowienie?
    - przez multilinie
    - przepraszam, ja nic nie wiem

    (tu galop pana na zaplecze, przychodzi z jakas pania, ktora zasiada w drugim
    stanowisku)

    -slucham pania
    -bylem umowiony przel multilinie na 16
    - eeee..mmm. slucham o co chodzi

    Kobieta wogole nie zorientowana i nie ma pojecia, ze wogole powinni na mnie
    czekac.

    MarcinP
    ps
    wszystko w Lodzi