  • Data: 2005-03-29 08:44:09
    Temat: Re: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    > jakis czas temu byla tu dyskusja nad wprowadzeniem i potencjalnym
    > zainteresowaniem usluga powiadamiania o kazdej zmianie salda na rachunku
    > przez SMS (cos na wzor Inteligo). Ostatnio bylem w oddziale i rozmawialem
    > na ten temat z doradca Klubu Aquariusa. Mowil, ze faktycznie pojawialy sie
    > takie sugestie ze strony klientow, ale jednak zostala podjeta decyzja o
    > niewprowadzaniu takiej uslugi ze wzgledu na niskie przewidywane nia
    > zainetresowanie :( Moze za malo osob zglosilo sugestie... szkoda, ze nie
    > chca uruchomic takiej uslugi - dla mnie bylaby to swietna sprawa.

    Z tego co słyszałem to problem dot. KOSZTÓW!!! Altamira ma pewien ficzer
    który dość skutecznie uniemożliwia wprowadzenie SMSów bez wysylania
    zapytania. To jest cecha systemu, ktorej zmiana jest koszmarnie droga. Tak
    wiec ja bym nie liczył na powiadomienia SMS w mBanku i Multi...... i zapewne
    w pkobp :)