  • Data: 2002-10-18 20:22:36
    Temat: Re: Multibank - nietypowy PIN - ROZWIAZANIE
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aoppo7$q1n$1@news.tpi.pl, Użytkownik wrote:

    > Hmmm...... trudno przedstawic niezbity dowod. Moim zdaniem jednak
    > wystukanie 4 jednakowych cyfr wymaga wciskania klawisza jednym tylko
    > palcem, co IMHO nie jest takie trudne do podejrzenia.

    Wiekszosc ludzi wstukuje wszelkie PINy jednym palcem.
    Wystarczy zaslonic reke druga reka i mozna innymi palcami markowac
    wpisywanie miedzy wlasciwymi wpisaniami. Pocwicz w domu na telefonie kilka
    razy i gotowe.

    > Zreszta zadaj sobie pytanie czy chcialbys miec taki PIN???? ;)
    Ja bardzo :)
    Szkoda, ze nie moge go od Ciebie kupic za pare zlotych, bo kupilbym.

    > Jednakze, abstrahujac od powyzszego musze poinformowac, ze dzis
    > dzwoniono do mnie z Multibanku z informacja, ze otrzymam _bezplatny_
    > duplikat karty!!! Oczywiscie, takie rozwiazanie jest dla mnie jak
    > najbardziej satysfakcjonujace. Najwyrazniej moje argumenty kogos
    > przekonaly.
    Niekoniecznie argumetny - po prostu zdecydowali sie spelnic zyczenie
    klienta, tak powinno byc (w kazdym banku :))

    Zycze Ci, zeby Ci sie nic nie powtorzylo w tym nowym PINie :)