  • Data: 2002-10-18 20:10:09
    Temat: Re: Multibank - nietypowy PIN - ROZWIAZANIE
    Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Da dlaczego? przedstaw dowód, że 4444 jest mniej bezpieczne niż 1234
    > albo 5647.

    Hmmm...... trudno przedstawic niezbity dowod. Moim zdaniem jednak
    wystukanie 4 jednakowych cyfr wymaga wciskania klawisza jednym tylko palcem,
    co IMHO nie jest takie trudne do podejrzenia.
    Zreszta zadaj sobie pytanie czy chcialbys miec taki PIN???? ;) Ja nie!

    Jednakze, abstrahujac od powyzszego musze poinformowac, ze dzis dzwoniono do
    mnie z Multibanku z informacja, ze otrzymam _bezplatny_ duplikat karty!!!
    Oczywiscie, takie rozwiazanie jest dla mnie jak najbardziej
    satysfakcjonujace. Najwyrazniej moje argumenty kogos przekonaly. W zwiazku
    z tym stwierdzam, ze sila marketingowa usenetu jest jednak potezna ;)

    Pozdrawiam,

    MIK