    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - nowe opłaty za Multikonta
    Date: Wed, 08 Apr 2009 22:01:11 +0200

    > Jednocześnie skoro już muszę taki manewr robić to może zmienię taryfę na
    > Intensive ? :)

    tak i wtedy dostaniesz wypukłą debetówkę gratis oraz będziesz mógł
    wypłacać z każdego bankomatu bez opłat..innych korzysci nie zauwazylem

    > I jeszcze jedna ciekawostka : KK Aquarius w taryfie Intensive jest CHYBA
    > bezpłatna cały czas obojętnie czy cokolwiek nią wydajemy - ponieważ
    > zgodnie z cennikiem koszt wydania takiej karty to 0 PLN i nic w nim nie
    > napisano o opłacie za użytkowanie przez kolejny rok (coś im się
    > poprzestawiało w TOiP na stronie) :
    >
    > http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_
    aquarius/oplaty_i_oprocentowanie

    hmmm wydawało mi się, że od drugiego roku naliczą te 250 zł, ale chyba
    podpytam na Multilinii, no chyba że zrobisz to pierwszy...u mnie ta
    karta jest "do odstrzału" właśnie ze względu na ww. opłatę

    --
    pozdrawiam
    RobertS