  • Data: 2010-06-24 20:30:23
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: Marcin <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2010-06-24 21:43, crc_error pisze:

    > Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w
    > PL ale i na swiecie?

    Darmowe wyplaty z bankomatow na swiecie masz chocby w darmowym mBanku.
    Kursy te same co w Multi bo to przeciez tez oddzial BRE.
    Co prawda w mBanku wyplaty darmowe w PL sa tylko z 4 sieci bankomatow.

    Nie wiem za bardzo co feruje konkurencja w sprawie wyplat za granica bo
    wyjezdzam raczej tylko raz do roku i nie za bardzo mi wtedy bankomaty sa
    potrzebne. Chcoiaz karty mam przygotowane na wszelki wypadek:)

    Pozdrawiam,
    Marcin