  • Data: 2010-06-24 21:02:27
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Cze, 20:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza się doskonale.

    Dbnet jest jeszcze te minimum 3 lata bezplatny, wiec moze sobie robic
    za bank do wyplat z bankomatow :)

    Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
    logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
    sie slabe hasla.

    > Osobiście "zwykły" rachunek w Alior i ichniejszą obsługę stawiam DUŻO
    > wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej
    > (pomijając np. wpadkę z zamianą KK co de facto w końcu się udało i byłem
    > na bieżąco informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem
    > nigdzie.

    Mam konto w Aliorze tez od poczatku jego istanienia, ale w oddziale
    jeszcze nigdy nie bylem ;)
    Przetestuje jak bede przenosil sie z MultiBanku.
    Orientujesz sie, moze, czy da sie zlecic TYLKO przeniesienie polecen
    zaplaty z Multi do Aliora? Reszte (zamkniecie rachunkow itd) chce
    zrobic sam.

    Mam nadzieje, ze MultiBank nie bedzie sie plul jak zostawie sobie u
    nich tylko KK - mam VG na gebe, bez papierow.

    Pozdrawiam
    Rafal