    From: calcium300mg <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank przelew zagraniczny
    Date: Tue, 17 Jun 2003 06:28:02 GMT

    On Tue, 17 Jun 2003 07:31:17 +0200, "Matovy"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >jezeli przyjmiemy zalozenie Multi=Bre to moge stwierdzic, ze przelew do
    >Niemiec jest ksiegowany w niemieckim banku w nastepnym dniu roboczym

    dlaczego w następnym? przelewy takie idą drogą elektroniczną, więc
    jeżeli dyspozycja jest złożona do jakiejś tam godziny, to w tym samym
    dniu środki powinny znaleźć się za granicą. Nasz bank korespondent
    przesyła to potem dalej, tak aby trafiło to do tego właściwego banku.
    A że trwa to kilka dni? No cóż, kiedyś czytałem statystykę mówiącą o
    tym, że najszybciej to przelewy hulają w Polsce:)