eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank: rachunki oszczędnościowe MultiMax i MultiMax Aquarius › Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i Mu ltiMax Aquarius
  • Data: 2007-06-06 07:46:57
    Temat: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i Mu ltiMax Aquarius
    Od: "Mnemotechnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > a z ciekawostek:
    > 1. tel. na multilinie - "eeee prosze chwile zaczekac" - po 15 min. wiszenia
    > na sluchawce odpuscilem sobie ;-(
    > 2. tel. na multilinie - "za 5 min. ktos do pana zadzwoni" - zadzwonili po
    > 5h i po weryfikacji zalozyla mi rachunek, nie bylo latwo, bo to konto bank
    > oferuje dopiero od poniedzialku i kobita nie wiedziala czy umowa kurierem,
    > w placowce czy moze listownie, stanelo na tym, ze kurier sie u mnie pojawi
    > w ciagu 4 dni roboczych, no zobaczymy ;-))
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Z moich doświadczeń z dezinfolinią ukazuje się podobny smutny obraz.
    Pytanie: - Czy rachunek może być wspólny?
    Odpowiedź: eeee, sprawdzę... Nie, nic na ten temat nie mam. (Comment: na
    stronie informacyjnej Multi w opisie procedury otwierania jest o tym mowa -
    dwa dowody osobiste...)
    Pytanie: - Czy można zatem ustanowić pełnomocnika?
    Odpowiedź: eeee, sprawdzę... Nie, nic na ten temat nie mam.
    Pytanie: - Czyli nie można?
    Odpowiedź: Chyba nie...

    I do tego jeszcze trzeba się stawić w placówce lub czekać na przesyłkę
    dokumentów. I po co im to, skoro od lat mam u nich rachunek. Naprawdę nie
    rozumiem, po co im znowu moje dane, skoro je już mają... Proste subkonto, a
    tyle zachodu, że chyba raczej wolę przelać kasę na OKO w ING niż się z nimi
    wozić po oddziałach...