    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - spokój grabarza
    Date: Wed, 20 May 2009 17:08:52 +0200

    MarekZ pisze:
    > Ile może być rachunków z kartami debetowymi w Multibanku prowadzonych w
    > taryfie Active? Mam wrażenie, że naprawdę niezbyt dużo. Ten ruch z
    > kartami debetowymi wygeneruje jakieś znikome dodatkowe przychody, no
    > chyba że to ruch mający na celu nakłonienie do płatności bezgotówkowych
    > debetowymi zamiast kredytowymi, na co przeciętnie inteligentny człowiek
    > się też raczej nie nabierze.

    U mnie jeszcze lepszy numer...

    Zamieniałem typ konta z AQ na Active. Oczywiście doradca ("fachowiec")
    obiecywał, że do końca bieżącego tygodnia otrzymam kartę debetową do
    rachunku. Dzwonię więc na partyline Mulitbanku celem likwidacji karty po
    czym dowiaduje się, że żadna karta nie została dla mnie zamówiona! Po
    prostu "fachowiec" "zapomniał" zaznaczyć odpowiedniej opcji w systemie.

    Pomijając już fakt, że przez błąd "fachowca" sprawa rozwiązała się dla
    mnie korzystnie to jednak sam fakt niekompetencji pracownika Multibanku
    jest żenujący. Większość ludzi jednak potrzebuje kart debetowych i jeśli
    bankowy "fachowiec" zapomni takiej zamówić to de facto uniemożliwi
    korzystanie z rachunku.

    Do niedawna wielu osobom polecałem Multibank. Teraz będę każdemu
    odradzał. BRE gratuluję fachowej obsługi oraz zmysłu marketingowego w
    zniechęcaniu wieloletnich klientów do siebie. Oby tak dalej!

    --
    Mithos