    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - spokój grabarza
    Date: Wed, 20 May 2009 17:12:59 +0200

    xbartx pisze:
    > Zauważ, że to już jest raczej ogólny trend i każdy bank gdzie się da
    > delikatnie "usprawnia" swoją ofertę, aby przyciąć owieczki. Ciekawe ile
    > darmowych kont zostanie po "operacji przycinka"?

    Prawda jest taka : ja nie mam nic przeciwko płaceniu za rachunek pod
    warunkiem, że oferta jest klarowna i podpisując umowę wiem o tych opłatach.
    Wprowadzanie opłat tylnymi drzwiami (vide opłata za kartę debetową) to
    dla mnie po prostu dymanie klienta w najbardziej żałosny sposób (a może
    nie zauważy i dwa/trzy razu skubniemy go na 2 PLN).

    Podwyżkę opłat za rachunek w Multi oraz progów zwalniających zniosłem
    bez specjalnej złości ponieważ informacja na ten temat ukazała się ze
    znacznym wyprzedzeniem, ukazała się na stronie tytułowej banku oraz
    dostałem osobne powiadomienie.

    Natomiast takie wprowadzanie opłaty za kartę po 2 tygodniach (kiedy nikt
    się tego nie spodziewa) to jak dla mnie jest sku*wysyństwo. I jestem
    gotów pożegnać się z BRE (Multi + mBank) dla zasady.

    --
    Mithos