  • Data: 2004-03-13 09:20:10
    Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Mar 2004 09:50:00 +0100, "ex pani z banku" <m...@o...pl>
    wrote:

    >zastanawiała mnie pewna prawidłowość w profilu tych klientów. Byli to ludzie,
    >którzy mieli "grzeszną przeszłość"w BIK-u, bądź podobnie jak i Ty próbowali
    >sobie sztucznie "pompować" konto, aby uzyskać większą kwotę kredytu lub
    >zwiększyć linię. Z tego co napisałaś jasno wynika, że zaliczasz się do tej
    >grupy klientów.
    Jakoś nie mogłem takich wniosków wysnuć z listu Gazeli. Pisała
    wyraźnie, że pensje dostaje na inne konto, a do Multi przelewała sobie
    tylko część pensji. Chyba, że multi twierdzi, że kredyt daje tylko gdy
    wpłaca się do nich wynagrodzenie prosto od pracodawcy ... wtedy to
    multi ma rację.

    >cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
    >żałosne!
    Dla mnie żałosne jest to co wynika z listu Gazeli, że oddział nie daje
    jej kasy, bo nie, a centrala daje z pocałowaniem w łapkę ... czyż to
    nie dziwne ?

    >Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
    >formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
    >niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
    >konta i wymyslać im tytułów.
    A kto tak robił ? Gazela nic o czymś takim nie pisała, ale z tego co
    ja zrozumiałem to wpłacała na konto zdeklarowaną kwotę (a nawet
    więcej), IMHO nie ważne jest skąd się tą kwotę wpłaca ... nie pisała
    też jakoby wypłacałą tą kasę zaraz w bankomacie i wpłacała jeszcze raz
    "popmując" konto. Z jej listu wynikało, że spełniała kryteria jakich
    żądał bank do dania kredytu, szczególnie ze centrala multi dała jej
    kredyt bez problemu ... więc coś chyba nie tak.

    >Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam
    >bardzo miło potraktowana zarówno przez Pana Jarosława jak i przez Panią Kasię.
    A ja w moim banku jestem dobrze traktowany przez Panią Gienie i Pana
    Zenka, co nie zmienia faktu że jak przychodzi Pan Bronek to go
    traktują źle ... ale argument.

    >Konkludując:mam dla Ciebie poradę na przyszłość. Nie wyręczaj swojego kolegi z
    >banku w regulowaniu jego prywatnych spraw na linii podwładny -przełożony. To
    >głupio wygląda, na tak poważnym forum. Śmierdzi dziecinadą i donosicielstwem
    Akurat tu się zgodzę, pisanie o stosunkach między pracownikami
    oddziału banku, wymieniając ich z imion i pisząc który to oddział jest
    nie fair ... ale czy to forum jest poważne, to wątpliwa sprawa ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com