  • Data: 2003-02-28 16:36:40
    Temat: Re: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    news:b3o1s1$md7$1@news.polbox.pl...

    > Z tego co pisałeś to już przeszedłeś :-) Będzie ok :-)

    Juz otworzylem w Multi, jeszcze nie zamknalem w Pekao (mam nadzieje ze jutro
    to nastapi).
    Na razie mam konto na ktorym mam kase a nie mam zadnych kart bo jeszcze nie
    przyslali, oddzialy zamkniete w sobote, na starym kasy nie chce wiecej brac
    bo wlasnie je zamykam. Jednym slowem musze przeczekac do poniedzialku.

    A pytam bo zawsze jak gdzies idziesz to zastanawiasz sie jak tam bedzie i
    pytasz tych co juz tam sa albo wlasnie stamtad wracaja . Tak mi troche
    filozoficznie wyszlo ;-)

    Pozdrawiam,
    TOMEK