eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - zbieram opinie.Re: Multibank - zbieram opinie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: LLL <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - zbieram opinie.
    Date: Fri, 08 Oct 2004 12:19:02 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 46
    Message-ID: <ck5pin$22p9$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ck5hq3$lds$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.94.72
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1097230743 68393 217.153.94.72 (8 Oct 2004 10:19:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Oct 2004 10:19:03 GMT
    In-Reply-To: <ck5hq3$lds$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.1 (Macintosh/20040626)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:319028
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos wrote:
    > Prosilbym o opinie na temat Multibanku. Chodzi zwlaszcza o informacje na
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale wiadomo,
    > ze praktka moze wygladac inaczej ),

    serwis internetowy jest moim zdaniem bardzo dobry. Na razie nie
    stwierdzilem, aby czegos mi brakowalo. moja ocena: 5

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Obsluga bardzo mila ale kompetencje na roznym poziomie. Po kilku
    wizytach zorientowalem sie z ktorymi pracownikami najlepiej rozmawiac, a
    ktorych unikac ;-)
    W moim oddziale na trzech pracownikow, z ktorymi mialem kontakt, jedna
    osoba miala pewne braki w wiedzy z zakresu bardziej zaawansowanych
    operacji i generalnie wykonywala wszystko bardzo wolno. Co do
    pozostalych dwoch osob nie mam zastrzezen - doskonala znajomosc oferty i
    procedur, wychodzenie z inicjatywa w sytuacjach wymagajacych porady.

    Wg mnie ogolna jakosc obslugi to 4+ a kompetencje pracownikow 4-

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    Zalezy jakie sprawy zalatwiasz :-) Umowe o redyt itp. na pewno trzeba
    podpisac osobiscie w oddziale. Po aktywacji rachunku i wszystkich uslug
    z ktorych bedziesz korzystal, raczej rzadko zajdzie potrzeba wizyty w
    oddziale.

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    Duzym plusem jest mozliwosc bezplatnego korzystania z dwoch duzych
    sieci, wiec w przypadku awarii jednej z nich, mozna dosc latwo znalezc
    bankomat drugiej (przynajmniej w duzych miastach)


    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,

    nie mam doswiadczen z ich kk

    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    KOnkurencyjnosc: w porownaniu do bankow internetowych Multi wypada
    slabiutko (wysokie oplaty za prowadzenie r-ku). Biorac pod uwage
    "marmurowe" banki sprawa wyglada duzo lepiej. Oplaty porownywalne ze
    znanymi mi bankami, ale jakosc obslugi i serwis netwy zdecydowanie lepsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1