  • Data: 2010-07-23 18:51:27
    Temat: Re: Multibank - zmiany w regulaminie KK
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    luc wrote:

    > Zmiany, związane z rekomendacją T:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=494
    66

    > Ciekawe jest to:
    > "W trakcie okresu kredytowania Bank dokonuje weryfikacji
    > zdolności kredytowej Kredytobiorcy. Kredytobiorca jest
    > zobowiązany do przedstawienia na żądanie Banku, jednak nie
    > częściej niż raz na rok informacji i dokumentów niezbędnych do
    > zbadania jego zdolności kredytowej"

    Nic specjalnie nowego. Multi to wprowadził, a BPH już
    jakiś kwartał nie dość że dokumentów się domaga, to i
    dokonuje przeliczeń limitów KK. Znany jest mi przypadek
    gdy poprosili o dosłanie papierów "jeśli Pani/ Pana
    dochód się zmienił*", u klienta zmiana nastąpiła, a
    owszem, na korzyść (spory wzrost dochodów), co było
    spokojnie do sprawdzenia w BIK przez bank, więc klient
    to zignorował, zaś .. bank cykl rozliczeniowy później
    był raczył limit obniżyć. Dzięki czemu karta została
    jako pierwsza zakwalifikowana do "odstrzelenia" przez
    klienta.

    Bankowi BPH gratulujemy procedur i analityków.

    * przybliżone brzmienie

    Albert Einstein (1879-1955)