    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multifund.pl
    Date: Thu, 30 Oct 2008 04:11:30 -0700 (PDT)

    On 29 Paź, 18:46, b...@g...com wrote:

    > Pisaůeú do Multfund.pl i nie odpisali? W moim przypadku od zapisu na
    > konto premium czekaůem na kuriera... jeden dzien :) wiec sie chůopcy
    > postarali... moýe poprostu pomyliůeú ich adresy mailowe :) ja
    > komunikujć sić z nimi bezpoúrednio przez ich system i nie mam z tym
    > problemów, odpowiadaja w ciŕgu godziny, czasami dwóch... A do wyboru
    > skůoniůa mnie równiez niechćă do mBanku bo co to za oferta funduszy
    > skoro musze u nich konto zakůadaă... jestem szczćúliwym posiadaczem
    > kont w nordea i bzwbk imultifundto jedyne rozwiŕzanie :)

    No nie wiem, także założyłem konto w Multifund.pl, najpierw z
    ciekawości - obserwowałem. Później razem z małżonką przy wyborze
    platformy odrzuciliśmy Multibank i założyliśmy właśnie w Multifund.
    Sprawnie to działa, kurier szybko przyjechał, konto było aktywne już
    następnego dnia po wizycie kuriera. Widać że nie działają za długo,
    nie wiem ilu mają klientów bo się nie reklamują. Można zadzwonić,
    odpisują na mejle. Mi odpisali kiedy pytałem się o produkty
    inwestycyjne oraz procedurę. Po zalogowaniu w koncie premium nawet
    znalazłem zakładkę do komunikacji z BOK. Mają dużo cierpliwości bo
    wymęczyłem ich konkretnie. A nie chcę wiązać moich planów
    oszczędnościowych z rachunkiem w banku - po co bank ma widzieć co
    robię z pieniędzmi :) Jak to się mówi w środowisku aukcyjnym "godny
    polecenia" - nie zawiodłem się.