  • Data: 2011-04-20 21:42:50
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...

    > [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij się, czy aby na pewno
    > "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w ogóle
    > konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje są i
    > już...

    Dokładnie o to chodzi.

    Kolega ma - zapewne - założone konto na MoneyBookers. Może o tym nawet nie
    wiedzieć, ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
    ma opcji zmiany waluty konta (*) - prościej jest umrzeć i zmartwychwstać.
    Mówię zupełnie poważnie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do końca
    świata. Koniec kropka).

    Przypuszczam, że odbyło się to mniej więcej tak:

    (1) Zdeponował środki na koncie MoneyBookers przy użyciu KK (przewalutowanie
    PLN->Euro)

    (2) Zapłacił posiadanymi środkami na koncie MoneyBooker za bilet
    (przewalutowanie Euro->PLN)

    Dwukrotne przewalutowanie musi kosztować :) Oczywiście nie musiał być
    świadom, że transakcaj przebiegła w ten sposób.

    Ogólnie, z mojego osobistego punktu widzenia, MoneyBookers to tacy lepsi
    wałkarze. Nie wiem czy doczytaliście, że jest opłata za nieuzywanie
    (nielogowanie) do konta. W wysokości bodajże 2 PLN miesiecznie. Jak się im
    poda numer karty to dupa zbita ryba. Ja się trzymam z daleka. Jak widze
    MoneyBookers to albo zamykam stronę albo jak mi naprawdę, bardzo, ale to
    bardzo zależy płace zwykłym przelewem.

    W.

    (*) żeby było ciekawiej, nie do końca wiem jak się wybiera walutę
    rachunku..... chyba w wyniku losowania.