  • Data: 2009-10-24 15:44:07
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Jak bedziesz przelewal soebie z jednego konta na drugie tylko na jeden dzien
    > to raczej nie bedzie to wystarczajace. Pewnie uchroni tylko przed oplata za
    > prowadzenie.

    Nie muszę. Mam zarówno obroty jak i dochody wystarczająco wysokie by nie
    musieć tak kombinować. Rzecz w tym, że Citi zechciało mój wniosek
    o kredyt który _sami mi zaoferowali_ potraktować na zasadzie
    "nie damy panu. a powodu nie podamy bo w regulaminie stoi że
    nie musimy."

    To nie jest już w tym momencie kwestia minimalnie lepszych warunków,
    większej lub mniejszej biurokracji, tylko zaufania do banku. Może mi
    odpowiedzieć, że to z powodu krótkiego okresu posiadania DG, niewystarczającej
    zdolności, ale odpowiedź "nie bo nie" powoduje u mnie utratę zaufania
    do takiego banku.

    Citi tak zrobił. Multi nie.

    > Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam
    > zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne
    > mozliwosci...

    Bo np. kredyt w karcie mam ustalony na 9.9%, potrzebuję go na krótko
    i nie chcę płacić prowizji za przyznanie.

    > 1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

    W AQ mam 0.8%, aczkolwiek nowe umowy chyba mają inny próg.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl