  • Data: 2007-10-25 17:31:46
    Temat: Re: Multikonto My -> Lukas eKonto Pro Czy warto?
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ffq2qf$1bti$1@news2.ipartners.pl...
    > Witamy Grupowiczow,
    >
    > Rozwazamy przeniesienie konta z Multibanku (Multikonto My) do Lukasa
    > (eKonto Pro).
    > Chodzi de facto o koszty, gdyz z Multi jestesmy zadowoleni. Niby 10 PLN
    > miesiecznie to nie majatek, ale skoro mozna zaplacic sporo mniej przy
    > podobnej funkcjonalnosci... :)

    Zdecydowanie warto. Sam zamienilem konto osobiste w Multi na Lukasa.
    Jedyne z czego korzystalem w Multi a nie ma w Lukasie to szeroki wachlarz
    funduszy dostepnych w Centrum Oszczedzania. Niby to bylo fajne, ale
    teraz fundusze mam w mBanku co ma taka zalete, ze mi sie codzienne
    wydatki nie mieszja z oszczedzaniem (mBank uzywam tylko do funduszy).

    Pozdrawiam,
    Marcin