    From: "MrMrooz " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multikonto My -> Lukas eKonto Pro Czy warto?
    Date: Fri, 26 Oct 2007 09:38:11 +0000 (UTC)

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Jedna na osobe. Przy koncie wspolnym kazda osoba ma jedna bezplatna karte.
    Masz czy gdybasz? Bo jak jak zakładałem, to zostałem poinformowany, że druga
    karta do konta jest wydawana płatnie. Co zresztą potwierdza TOiP
    (http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp) - karta Visa Electron -
    wydanie kolejnej karty *do konta* - w trybie normalnym 10 PLN.

    > Nie, kazdy wspolposiadacz ma bezplatnie (do e-konta pro).
    Co do tokena - to podobną informację uzyskałem jak w przypadku karty podczas
    zakładania konta. Co prawda TOiP tego nie precyzuje, więc na 100% nie jestem
    przekonany.

    Pozdrawiam
    Michał M