    From: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multiport ZAJEB****
    Date: Fri, 25 Jan 2002 18:10:08 +0100

    [ Radosław Popławski <r...@a...net.pl> ]

    >Już wiem -- w bardzo kijowy sposób.
    >1) Dodać Inteligo (pojawi się z loginem 1).
    >2) Załadować te 8MB (8 MEGABJTÓW!!) appleta (a podobno to applet 300kB
    >w BPH jest wielgachny) - z Ameryki/Europy (pozdrawiam abonentów
    >szybkich łącz TPSA :/).

    To nie jest applet, tylko zwyczajna aplikacja. Do jej uruchomienia
    potrzebujesz Java Web Start (700K, jeżeli masz maszynę wirtualną
    Javy). Sama aplikacja zajmuje właśnie ok. 2M.

    Powinieneś się cieszyć, że AMG wybrało właśnie tę technologię, bo
    przynajmniej nie musisz się już martwić o instalowanie aktualnych
    wersji (jeżeli np. w WBK lub Inteligo coś się zmieni).

    >3) Uruchomić to dziadostwo.
    >4) Dziadostwo ściągnie 2MB (!!!) upgrade'u.
    >5) Skonfigurować Inteligo przy pomocy tego narzędzia.
    >
    >Ogólnie silny konkurent do tytułu Złotej Maliny Roku, niestety.
    >Oczywiście wszystko wolno, długo i ogólnie źle... (applet od kilku
    >minut wisi z napisem "rozpoczął się process agregacji...").

    Jak masz kiepskie łącze... Sorry Gregory, ale jak decydujesz się na
    dostęp do rachunków przez internet, to wypadałoby ten internet mieć ;)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl