  • Data: 2009-03-18 17:26:27
    Temat: Re: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7f1c5445-f39f-4c6a-a184-822cd335548a@e18g2000yq
    o.googlegroups.com...

    > Czyli płacisz 36 PLN za konto, bo bez karty jest ono bezużyteczne.

    Nie płacę. Do końca roku mam kartę gratis. Ale karta mi się na tyle
    spodobała (a raczej komfort korzystania z każdego napotykanego bankomatu),
    że jak będzie trzeba to będę za nią te 3 zł miesięcznie płacił.
    Dostałem też 100 zł i pendrive. Więc można powiedzieć, że po 4 latach
    używania tej karty (licząc w tym rok bezpłatny) wyjdę na zero. Na razie
    jestem na plus 100 zł.

    > Bądź pewien, że za wypłatę za granicą bank skroi Cię na kursach
    > walutowych.

    Jak każdy inny bank. Nie pobierze za to dodatkowej opłaty za wypłatę.
    Ponieważ w bankmatach
    wypłacam raczej kilkadziesiąt euro, niż kilkaset, to i tak będę na tym do
    przodu.

    > Zresztą, zaraz możesz zacząć płacić i za przelewy. Wczoraj
    > do mojej żony dzwonił Alior z zapytaniem, czy nie zechciałaby
    > przelewać na konto swojego wynagrodzenia - znaczy z depozytami i
    > przyszłym wynikiem finansowym nie za wesoło...

    No jak obniżyli oprocentowanie to ich ból, ja nie mam skrupułów i moje
    oszczędności leżą już od jakiegoś czasu w
    eurobanku i na killerze w pocztowym. Tym bardziej, że oferta Aliora jeśli
    chodzi o lokaty i oprocentowanie konta oszczędnościowego jest baaardzo
    marna. W aliorze mam na jednym koncie z lokatą O/N (do którego podpięta jest
    karta) średnie saldo około 50-100 zł, a na drugim koncie z lokatą O/N 53 zł,
    co daje realne oprocentowanie 7% rocznie.

    > Nie za frajer, tylko za kontretną usługę.

    Którą można mieć za darmo.

    > Razem do kupy - co kto lubi, co kto woli..!

    No ja już dawną doszedłem do wniosku, że nie warto ograniczać się do jednego
    banku, a do kilku, których oferta się uzupełnia. Tym bardziej, że mając
    "źródełko" tylko w jednym banku można się nagle bardzo zdziwić, gdy będzie
    potrzebny dostęp do gotówki, a tam nagle okaże się, że akurat nasz bank
    odmówił posłuszeństwa.