  • Data: 2019-11-04 20:24:06
    Temat: Re: Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/10/2019 08:31, J.F. wrote:

    > https://www.mojeppk.pl/kalkulator.html
    > wpisujemy np 30 lat, 5000 brutto,
    > 2% twoje, 1.5% pracodawcy, 175 zl co miesiac,

    Kurde fajny ten kalkulator ;)
    Ustawiłem przy wyliczeniu mój i pracodawcy na 1% i 1%, 10 lat i 5000 zł
    tak jak Ty. Pokazała się kwota 47 765 zł a pod spodem takie mamienie:

    Twoje środki przy dłuższym oszczędzaniu
    Dwa lata dłużej: 60 861 zł
    Pięć lat dłużej: 83 298 zł

    no i wszystko fajnie tylko poniżej jest wykrzyknik z takim opisem:

    "Przedstawiona kalkulacja dodatkowych oszczędności jest szacunkowa.
    Założenia kalkulacji:
    Twoja podstawowa obligatoryjna wpłata do PPK: 2% wynagrodzenia brutto.
    Twoja dodatkowa dobrowolna wpłata zgodnie z zaznaczonym wyborem.
    Podstawowa obligatoryjna wpłata pracodawcy do PPK: 1,5% Twojego
    wynagrodzenia brutto."

    K.rwa uwielbiam taką kreatywną księgowość i twórczy marketing. Ja
    wybrałem 1%/1% a oni mi robią kalkulację na 2%/1.5% aby pokazać jak dużo
    więcej mogę mieć jeżeli tylko będę dłużej za niewolnika robił i podatki
    płacił.

    Xenocide