  • Data: 2007-05-05 17:44:23
    Temat: Re: MutiBank - powiadomienia SMS
    Od: "Piterson" <Piotrek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1178375301.150546.110440@y80g2000hsf.googlegrou
    ps.com...
    > Zazwyczaj Multibank wprowadza nowości już wdrożone przez mBank z
    > opóźnieniem. Przykład haseł sms-owych.
    > Myślę, że spokojnie wprowadzą i taką usługę do Multi, bo to płatna
    > usługa i daje możliwość wyciągnięcia od klienta dodatkowych pieniędzy
    > za usługi. Kiedy to nastąpi, tego nie wiem. Nie pracuję w BRE, ani
    > innej spółce powiązanej kapitałowo czy biznesowo :)

    Obecnie posiadam swoje glowne konto w ING, ale zastanawiam sie nad
    przeniesiem go wlasnie do MultiBanku, gdyz ING ostatnio mi ciagle podpada i
    10 lat u nich to chyba juz za dlugo... Przyzwyczailem sie do tych
    powiadomien SMS, stad fajnie by bylo, jakby Multi tez takie mial, a
    widzialem, ze w mBanku dziala to bardzo sprawnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson