  • Data: 2002-07-11 17:27:32
    Temat: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Jul 11, 2002 at 06:10:24PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > Widzisz ale pszynajmniej w Euronecie masz tez 1 pln. A co powiesz, ze inni
    > placa prowizje duzo wyzsza w tych bankomatach euronetu. Fakt powiesz, ze
    > przynajmniej w bankomatach swojego banku nic nie placa, ale marne to
    > pocieszenie jesli swoj bank maja dosyc daleko a w poblizu Euronet czy
    > bankomat innego banku.

    Zakladajac konto bralem pod uwage rozne rzeczy, m.in. koszty wyplat z
    obcych bankomatow. Wybralem RB m.in. dlatego ze jesli juz musze wyjac
    gotowke, to nie chce mi sie szukac bankomat.

    > A pozatym masz jedno udogodnienie w Milennium, a mianowicie mozliwosc
    > robienia przelewow zdefiniowanych.

    To jest jedno udogodnienie w milennium czy jedno w porownaniu z innymi
    bankami?

    > Ale tak konczac ta dyskusje nt. tego Banku uwazam, ze w kazdym banku sa
    > plusy i munusy. Fakt jednemu to odpowiada drugiemu nie odpowiada. Ja tam
    > olewam ta prowzje, bo nie place za obsluge rachunku wiec korzystajac 2-3
    > razy mies. z bankomatu wychodze na zero mozna powiedziec :)

    Nie na zero, ale ew. placicsz tyle co ja. ;-)

    --

    --w