  • Data: 2011-11-26 10:05:39
    Temat: Re: NBP interweniuje
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A serio to już aktualny kurs jest nie do zniesienia. Jeśli NBP nie wytoczy
    > armat, to inflacja wprost eksploduje: Nie o samo 55% chodzi.

    Obstawiam prędzej deflacje (lub niską stabilną inflację) niż inflację
    eksplodującą. Teraz jest ona wyższa i ma to swój cel - inflacja to też
    podatek.
    Duża (dużo większa niż teraz) inflacja może się pojawić dopiero gdy
    wzrost gospodarczy będzie dynamicznie rósł, czyli może dopiero wtedy
    gdy kryzys zadłużenia w strefie euro zostanie opanowany? Za ile to
    będzie lat?

    Niektóre (no właśnie które?) produkty zależne od importu pewnie będą
    drożeć. Złotówka spada ale cena surowców również (przez umacnianie się
    dolara). W każdym bądź razie mam wątpliwości co do oczekiwanej
    wielkiej inflacji przez wszystkich :)

    Myślę że zmiana (spadek) ceny złota ostatnio zdradza że inflacja na
    świecie nie jest (jeszcze) zagrożeniem.

    http://www.facebook.com/rynekglobalny