  • 1. Data: 2023-12-04 09:30:17
    Temat: Re: NEONET ogłasza upadłość
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Dec 2023 13:21:14 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:

    > https://www.gsmmaniak.pl/1455495/neonet-polski-sklep
    -oglasza-opadlosc-co-dalej/

    > To dobry sklep! -- zabronił mi kupna pralki u siebie, wiedząc o
    > swej rychłej i upadłości...

    Ale to nie tyle upadłosc, co restrukturyzacja ... choc mozna sie
    doczytac, ze wnioski sa dwa.
    Na razie twierdzi, ze klientow to nie dotknie.

    Jakby ktos kupil w sklepie przedluzona gwarancje, i i sklep by upadl -
    przedluzenia by nie bylo.
    Ale zdarzyło mi sie odwrotnie - producent upadl, sklep mnie.

    > JF jest dobrym człowiekiem -- też zgłaszał sprzeciw...
    >
    > Pralka Whirlpoola leje wodę, bije pianę, kręci na uboczu,
    > wyciska... Jak to pralka...
    >
    > Po kilku miesiącach prania nie dostrzegam jakiegokolwiek postępu
    > -- pralka stoi tam gdzie została postawiona przed
    > miesiącami...
    >
    > Pralka Candy tańczyła podczas wirowania...
    > (waserwaga mówiła o poprawnym ustawieniu względem świata całego)

    Ja zrobilem podstawke na kółkach pod pralke ... i tez stoi.
    To chyba malo zalezy od pralki - konstrukcja wszyskich podobna,
    czasem sie pranie zle ułoży.
    poziomowanie pralki IMO tez malo istotne - jak podloga bedzie pochyla,
    to moze zjezdzac, a powinna byc pochyla, zeby woda w jedno miejsce
    splywala.

    J.