  • Data: 2016-04-15 20:17:49
    Temat: Re: NFC via smarkofon & IKO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nepvr3$2pp$...@n...news.atman.pl

    > W razie jakichkolwiek pytań dotyczących tego zwrotu pieniędzy skontaktuj
    > się z firmą BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED. Kwota zwrotu pieniędzy zostanie
    > przekazana bezpośrednio na kartę kredytową użytą do tej płatności. Aby
    zobaczyć
    > wszystkie szczegóły transakcji, zaloguj się do swojego konta w systemie
    PayPal.
    > Może upłynąć kilka minut, zanim ta transakcja pojawi się na Twoim koncie.

    > W PayPal już są, albo raczej już nie ma, bo ponoć poszły do Sadzawki, gdzie ich
    jeszcze nie widzę.

    Nadal brak szmalu w Sadzawce Krokodyla, natomiast blokada
    dotycząca zapłaty zamieniła się w obciążenie.

    > . Paypal Account Payment - Refund will already show in your account
    > . Credit Card Payment - may take up to 14 days to show in your account.

    Ciekawe, jak długo trzeba teraz czekać.
    Do PP wysłałem informację.

    > Krokodyl nadal milczy...

    > Data 2016-04-14 09:19:12
    > Temat Konto osobiste
    > Tytuł Nieudany zakup internetowy
    > Autor LESZEK CISZEWSKI
    > Treść
    > Kupowałem w nocy telefon w Chinach, ale transakcja nie dojdzie do skutku.
    > Co mam uczynić, aby pieniądze (obecnie są w Blokadach) wróciły na moje konto?

    Krokodyl nadal nic nie pisze do mnie na ten temat...

    > Łatwiej gadać z Chińczykami niż z gadami...
    > Forsy w Sadzawce nadal brak.

    Forsy w Sadzawce nadal brak.

    Fakturę można po prostu księgować, ale trzeba dodać przeliczenie z dolarów na
    złotówki.
    Gdyby transakcja doszła do skutku -- miałbym telefon za nieco ponad ćwierć tałzena.
    Acer ma kosztować (po odliczeniach) dwakroć więcej.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'