  • Data: 2010-06-06 14:11:27
    Temat: Re: NNW w Allianz Banku
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > osoby A i B zakładają po 1 koncie osobistym i 1 wspólnym
    > w sumie 3 konta (A,B,A&B) wszystkie jako Premium, co
    > bez spełnienia warunków zwalniających dałoby opłatę 150zł
    >
    > A wskazuje B jako uposażonego, B wskazuje A jako uposażonego.
    >
    > każda z osób powinna otrzymać w przypadku śmierci wspólnika
    > podwójną wartość ubezpieczenia.
    >
    > Jedną świadczenie za konto osobiste i jedno za konto wspólne.

    jako że nie ma na usenecie autentycznie istniejącej żywej
    polskiej grupy dyskusyjnej poświęconej typowo ubezpieczeniom,
    a temat ubezpieczeń jakoś się częściowo pokrywa z bankowośćią,
    a przede wszystkim są właśnie tutaj praktycy: klienci którzy
    świadomie korzystają z usług ubezpieczeniowych, zapytam tutaj
    i proszę o wybaczenie lekkiego OT

    wg mojej wiedzy (jeśli błędna, prosze o sprostowanie) jeśli ten
    sam samochód ubezpieczę dwukrotnie (w firmie A i B) to w razie
    "śmierci" samochodu pobranie dwóch odszkodowań byłoby nielegalne,
    ale jeśli życie człowieka ubezpieczę w firmie A i B, to
    zarówno A jak i B powinny wypłacić odszkodowania za śmierć w NW

    dlatego napewno można mieć dwa konta osobiste przy których w
    jednym banku dostaję ubezpieczenie od śmierci w NW np. z PZU w
    innym z Allianzu i uposażony dostanie dwa świadczenia, nieprawdaż?

    natomiast zastanawiam się, czy ta sama firma (w tym przypadku
    Allianz) powinna wyplacić dwukrotne ubezpieczenie za śmierć w NW
    jeżeli założę sobie 1 konto osobiste i 1 wspólne w Allianz Banku
    a obydwa będą w pakiecie Premium lub Optimum.