  • Data: 2010-05-20 13:02:39
    Temat: Re: NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:ht3ajs$q85$1@inews.gazeta.pl...

    > Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze
    > to tylko dla nowych maja byc darmowe.

    "11 maja 2010 r. wprowadziliśmy zmiany w ofercie Konta Inteligo.

    Oprocentowanie Konta Inteligo wynosi obecnie 0%, a większość operacji
    wykonywanych przez Klientów
    w serwisie transakcyjnym samodzielnie staje się bezpłatna. Oferta obejmuje
    wszystkie konta założone
    od 11 maja br.

    Właściciele rachunków uruchomionych wcześniej mogą w dowolnej chwili podjąć
    decyzję o przejściu na nowe warunki poprzez wypełnienie oświadczenia
    dostępnego w serwisie transakcyjnym."

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?