  • Data: 2009-05-15 18:56:48
    Temat: Re: NOL3 ekstrakcja danych
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o przekazanie informacji takich jak koszyki i aktualne
    transakcje do innej aplikacji, dde raczej nie wchodzi w gre.
    Potrzebuje tych danych najlepiej jako plaskiego pliku lub jakiejs
    innejj formy ktora po obrobce bede mogl przekazac dalej.
    Obecnie korzystam z migawek w czasie rzeczywistym ale brak mi
    koszykow. A i chodzi mi o wszystkie spolki a nie tylko kilka(dde zdaje
    sie ma ograniczenie co do liczby spolek)