    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG
    Date: Sun, 27 May 2012 11:35:33 +0200

    A. Filip wrote:

> [...]
    b=0&r=wig20

> [...]
    >
    > Tutaj na pl.biznes.wgpw wypada postującemu wskazać związek/przełożenie
    > polityki na gospodarkę jak nie chcemy zostać zaspamowani. Ja złośliwie
    > wskazałem postującemu brak wskazania takiego (oczywistego) związku.
    >
    > Bo równie dobrze można argumentować że okręgi jednomandatowe "wycinając
    > mniejszości" i silnie faworyzując chwilową większość _u nas_ wywołają
    > długofalową destabilizacje polityczną z przełożeniem na gospodarkę.
    > Szczególnie przy praktycznie pewnych (ostrych) oskarżeniach o przekręty
    > przy wyznaczaniu granic okręgów jednomandatowych "pod siebie".

    Myślę, że powinieneś być jeszcze bardziej zasadniczy. Grupa jest o
    warszawskiej giełdzie. Czym będziesz bardziej zasadniczy tym mniej będziesz
    miał do czytania. Mimo takich ostrych reguł, które przestrzegasz to sam nie
    możesz im sprostać. Nic nie piszesz o gpw w W-wie. Robisz tylko za ciecia. Z
    policji jesteś, czy jak? Dlaczego Ty masz decydować o tym co wypada, a co
    nie wypada?

    Kompletnie nie mogę pojąć co to może przeszkadzać gdy ktoś popisze co mu w
    duszy gra. Typowo etatystyczne podejście. Ja wiem lepiej, zakazać, nakazać,
    zabronić, ścigać. Ustawę napisać.

    Załóż sobie jakieś prywatne forum i przyjmuj tylko czystych poglądowo.

    Dla mnie nie pojęte. Kiedyś było tu głosowanie nad ostracyzmem Olszewskiego.
    Większość podjęła decyzje by go wywalić z grupy. I jaki z tego jest pożytek?
    Jaki pożytek ma z tego większość. Przecież wystarczyło Olszewskiego banować
    lub nie czytać grupy i porządek w swoich urzędniczych umysłach by utrzymali.
    Dobre sprawdzone myślenie. Mnie się nie podoba to zmuszę pozostałych by im
    się też nie podobało. Najlepiej pałą. Taka wolnościowa i tolerancyjna
    postawa powszechnie obecna w polskich głowach.