  • Data: 2012-05-28 07:56:53
    Temat: Re: NTG
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Emeryt" <w...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak od czasu do czasu trochę polityki znajdzie sie też na tej grupie - to
    > sie przecież nic nie dzieje. Dzieje sie wtedy gdy do dyskusji wtrącają sie
    > trole i wtedy nie ma ona końca. Tak więc trochę spokoju od poniedziałku bo
    > WIG20 spadnie poniżej 2000pkt.:)
    >
    > pozdr

    Czy wolicie poczekać z prewencją aż do naprawdę nawiedzonego trolla w
    stylu "abc" z pl.soc.polityka z jego ponad 200 postem (każdy z kolejnym
    numerkiem w temacie) "Módlmy się za beatyfikacje papieża Piusa XII" :-)
    [Treść jest zgodna z tematem, a potem leci "odpowiedź" "abc" na post "abc"]

    Dla mnie _minimum_ przyzwoitości to _jakieś_ powiązanie poruszanej
    polityki z przełożeniem na gospodarkę. Rzadko się nie da :-)
    [Dyskusja o przełożeniu regulacji aborcji na gospodarkę byłaby "trudna" :-) ]